TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Satysfakcja pracowników - jak badać i dlaczego? autor: Joanna Czerska, Joanna Dziekońska
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Satysfakcja pracowników - jak badać i dlaczego?

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Wiedza i Praktyka
ISBN: 978-83-7677-504-3
Wydanie: 2013 r.
Język: polski

Dostępność: aktualnie niedostępny
19,90 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

Chcesz, by dział produkcji działał sprawnie i efektywnie? Poznaj lepiej swoich pracowników. Wiedza na temat ich potrzeb, oczekiwań i aspiracji zawodowych stanowi klucz do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa Annał akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier